Goyki 3 Art Inkubator (samorządowa instytucja kultury) ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. Promocji, Komunikacji i Archiwizacji danych
Zakres obowiązków:
- tworzenie i realizacja promocyjnych strategii instytucji i poszczególnych wydarzeń,
- opracowywanie koncepcji, tworzenie tekstów promocyjnych dotyczących realizowanych przedsięwzięć,
- zarządzanie kampaniami reklamowymi w sieci internetowej w tym w mediach społecznościowych,
- koordynacja z podwykonawcami działań marketingowych i promocyjnych, w tym działań niestandardowych,
- tworzenie treści na różne platformy społecznościowe,
- uzupełnianie i aktualizowanie treści na stronie www,
- zarządzanie społecznością online, odpowiadanie na komentarze i wiadomości,
- monitorowanie trendów i analiza danych dotyczących zaangażowania użytkowników,
- pozyskiwanie i współpraca z partnerami biznesowymi,
- monitorowanie i analizowanie efektywności działań komunikacyjnych oraz wdrażanie usprawnień,
- inicjowanie kontaktów z dziennikarzami i dziennikarkami i odpowiadanie na ich potrzeby – materiały informacyjne, umawianie wywiadów itd.,
- digitalizacja zbiorów we współpracy z grafikami, fotografami i operatorami kamery,
- przechowywanie i zabezpieczanie zbiorów cyfrowych i druków oraz prowadzenie pełnej ewidencji,
- przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do Biblioteki Narodowej,
- współpraca z zespołem Goyki 3 przy realizacji projektów oraz inicjatyw kulturalno-społecznych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Goyki 3 Art Inkubatora.
Kandydat/ka powinien/na spełniać, zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r. nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) następujące wymagania:
- Posiadać obywatelstwo państwa członkowskiego UE
- Posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
- Posiadać znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków Specjalisty / Specjalistki ds. Promocji, Komunikacji i Archiwizacji danych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (tytuł magistra), kierunki humanistyczne lub zarządzenie – mile widziane kierunki PR oraz marketing,
- 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość narzędzi PR i marketingowych,
- bardzo dobra znajomość specyfiki promocji w sektorze kultury,
- umiejętność pisania i redagowania tekstów,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- dobra orientacja w świecie kultury,
- bardzo dobra umiejętność obsługi Microsoft Office, CMS, podstawowych programów graficznych,
- otwartość i gotowość uczenia się,
- umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów,
- dbałość o szczegóły, odpowiedzialność, systematyczność,
- dobra organizacja pracy i kreatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań.
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury, w kreatywnym, profesjonalnym zespole,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
- Stabilne warunki zatrudnienia, terminowe wypłaty,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udział w szkoleniach i warsztatach,
- Możliwość zdobycia nowych doświadczeń.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz wskazaniem numeru telefonu kontaktowego.
- Kserokopie dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na zajmowanym stanowisku.
- Oświadczenie (odręcznie podpisane przez kandydata):
- o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- o nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe (z zastrzeżeniem, że w przypadku wyboru kandydata / kandydatki na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. Promocji, Komunikacji i Archiwizacji danych, przed zawarciem umowy, kandydat / kandydatka dostarczy zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie, o którym mowa powyżej).
Oświadczenie (odręcznie podpisane przez kandydata) o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w przypadku podania danych wykraczających poza zakres określony prawem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy wysłać na e-mail: biuro@goyki3.pl z tematem: „Nabór na stanowisko pracy Specjalista / Specjalistka ds. Promocji, Komunikacji i Archiwizacji danych” w terminie do dnia 30 września 2024 r. Goyki 3 Art Inkubator zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie – telefonicznie. Nadesłane dokumenty będą analizowane pod względem formalnym, następnie wybrane osoby zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Obowiązek informacyjny
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) uprzejmie informujemy, że:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Goyki 3 Art Inkubator (samorządowa instytucja kultury) z siedzibą w Sopocie (81-706), ul. Goyki 3.
- Nasze dane kontaktowe to:
- a) numer telefonu: +48726890224
- b) adres korespondencyjny: jw.
- Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit a i b RODO, czyli zgodą wyrażoną w ramach wzięcia udziału w przeprowadzanej przez Goyki 3 Art Inkubator rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane w celu i w zakresie niezbędnym do realizacji zadań związanych z rekrutacją do pracy. Przetwarzanie danych obejmuje w szczególności wykorzystanie danych osobowych utrwalonych w dokumentach rekrutacyjnych.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale jest niezbędne do przystąpienia do procesu rekrutacyjnego. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w rekrutacji. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Dane będą przetwarzane przez cały proces rekrutacyjny, a po upływie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego oferty wysłane w odpowiedzi na nabór zostaną komisyjnie zniszczone.
- Informujemy o przysługującym prawie do:
- dostępu do swoich danych osobowych i żądania ich kopii,
- sprostowania swoich danych osobowych,
- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych,
- przenoszenia danych,
- usunięcia danych, jeżeli nie jest realizowany żaden inny cel przetwarzania, np. zakończono prowadzenie działań w celach rekrutacyjnych.
- W stosunku do danych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora przysługuje Pani/Panu prawo złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- Z uprawnień może Pani/Pan skorzystać kontaktując się pisemnie kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora wskazany w punkcie 1.
- Informujemy o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego. W Polsce organem takim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.